Photo Sharing and Video Hosting at PhotobucketPhoto Sharing and Video Hosting at Photobucket
Photobucket - Video and Image Hosting

Tuesday, June 12, 2007

Busy Baking Days .

Me and my cucu....sedara ;)...cute macam nanny sedaranyer tak? hehehe







As you know..nowadays i'm into baking cuppies . Lagi2 bila try recipe jer menjadi so...mood rajin tu makin menjadi jadilah.Tadi siang bakingkan cuppies for my cucu sedara bday as a Birthday prezen. Mini pinky cuppies and mini chocolate cuppies ...tapi nak decorate masih belum macam pro arr...maklumlah baru2 belajar ...BUT i ni jenis Fast learner so just gimme a few week and...i 'll show you what i can do ... jeng jeng jeng :P ( Macam betul aje si Marya Latino ..haha)

Last two days my anak sedara kat sebelah blok bday..i try buatkan the virgin bday cake for him. Alhamdulillah menjadi beb ;).Semalam pulak buat donut and sosej puff for tea time ...Then grill chicken for dinner.Nampaknyer...ade ajelah recipe yang nak dicuba.

1 Comments:

  • At January 25, 2010 at 8:02 AM , Blogger AXL said...

    I came across your profile in Tagged. Lama you tak log in eh, macam dah let go je that account. Kalau u masih ade account there, add me k. My nick is Axl. Kalau tak, drop me an sms or something ok? 91435538

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home