Photo Sharing and Video Hosting at PhotobucketPhoto Sharing and Video Hosting at Photobucket
Photobucket - Video and Image Hosting

Friday, March 9, 2007

I've been tagged...oOooooo i loike.

I've been tagged AGAIN but this time round ... by my bakal besan, cik Lyndy kita.
SO besan i've copy , paste AND tambah sikit ...this note from my multiply.
Hope you enjoying reading my entry...dedicated especially for you..okie dokie.

U wanna know what are the 6 WEIRD things about me.

1) I was fobia to blender.... Ini semua gara2 pernah ternampak my cuzzin's blender meletup and keluar api(spark) .
Last time bila nak blend sumthing selalunye my hubby and my anak yang kene press on..kan but not anymore...now im fobia free ;)

2) I dun like to watch tv.... only do that once in a blue moon.
Itu pun kalau ade hero hansem ...baru aku tengoklah...hehehheheh

3) I loves to smell my hubby used shirt...especially the arm pits ..part...hahhahaha :P
U got...what i mean? *wink*wink*

4) I dun feel hungry ....everytime my hubby kene pergi outstation....tak lalu makan you..hehe
AGAKNYE..KALAU HUBBY KENE PERGI SEBULAN..gerenti aku punya weight turun 30kilo..hehehe

5) Aku suka siap last minutes....kalau nak meet up 2pm...nanti 1.50pm baru aku siap..
Now...kekawan dah tahu kan rahsia nyer...hehehehe
Jadi kalau nak meet up ngan aku ...mesti banyak bersabar hor....atau pun kasi time advance..:P

6) Aku jenis yang malas nak lipat kain baju...tapi ape boleh buat...takde maid so pelanpelan kayuh la.
Is that consider WEIRD or just plain lazy?....hmmmmmmmm

HERE ARE THE 6 LOVELY PEOPLES THAT I THINK DESERVE TO BE TAGGED.
1) NELLY FURTADO
2)KELLY CLARKSON
3)MARIAH CAREY
4)WENWORTH MILLER
5)BRAD PITT
6)BEYONCE

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home